Mantemento
É o modelo de mantemento "Total" e o preferido polos nosos clientes, por unha cota fixa mensual ProcGal comprométese a manter os equipos da empresa ademais de incluír soporte telefónico, soporte remoto e opción de chat, a este Asesoramento inclúese en calquera tipo. de dúbida que xorde na empresa, todo iso cunha resposta inferior a 8 horas laborables, é o máis parecido a ter un informático na propia empresa e a un prezo infinitamente inferior.
Contrato
O contrato de mantemento total inclúe:
- Reparación de ordenadores
- Recuperación de datos
- Copias de seguridade
- Mantemento remoto
- Instalacións wifi
- Mantemento do servidor
- Mantemento de Redes Informáticas
- Préstamo de equipos durante a reparación
Remoto
Mantemento especial para empresas con poucos ordenadores que queiran unha resposta inmediata a un prezo mínimo e sen límite de incidencias.
O noso call-center atenderá de forma rápida e dilixente os seus problemas por calquera das tres modalidades que inclúe esta modalidade:
- Teléfono
- Chat
- Control remoto. A través dun programa que se executará dende esta mesma páxina web.
Se o desprazamento é inevitable, realizarase un desconto do 10% sobre o importe total do servizo.
Libre
O servizo estándar de traballo baixo petición.
Os nosos clientes poden decidir cando se realizará a intervención e como.
- Control Remoto
- Chat
- Atención telefónica
- Reparación con traslado do técnico ao lugar onde se atopa o dispositivo
- Reparación no noso taller.
Especialmente pensado para empresas ou equipos con erros moi puntuais.